woensdag 20 februari 2019

Daily drawing diary # week 7


LENTE!! In alle volheid kwam die deze week binnen. Wat een heerlijkheid. De temperatuur boven de 10 graden, de zon, de zachtheid! Je zou denken dat de watertemperatuur óók mee zou liften, maar dat gaat (nog) niet op. Toch was de roep van het water (en van Alex, die ons overhaalde tóch te gaan) zo sterk dat we een winter/lenteduik namen, ook al was het water maar 4,3 graden. 
Als Valentijnsdag-verrassing boekte ik tickets voor de première (!) van de nieuwe theatershow van Nasrdin Dchar "JA", over de liefde en het huwelijk. Een prachtige avond!
En dan ook nog lunch op terras met Judith én een weekendje Breda, man, het lijkt soms niet op te kunnen. 
Ook al voel ik me lichamelijke nog steeds wiebelig, er is zoveel moois in het leven! ♥️




2 opmerkingen:

  1. Ik zei het al eerder: Je bent een held.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, dank je wel Bertie! Ik ben er van overtuigd dat iedereen op z´n eigen gebied een held is. Jij ook!

      Verwijderen