maandag 4 februari 2019

Daily Drawing Diary 2019 # week 5


Ik moet nog steeds wennen aan de afmeting van m´n nieuwe agenda. Het is maar ietsje groter als van de voorgaande twee jaren, maar het voelt nog steeds vreemd, ik heb het idee dat ik de juiste ´slag´nog niet te pakken heb.
Desalniettemin (blijft een grappig woord!) waren er weer mooie momenten deze week.
Twee prachtige films gezien. Áls ik je twee films mag aanraden die op dit moment draaien: Werk ohne Autor én Capharnaüm maakte allebei grote indruk op mij! Je kunt op de titels klikken om de trailers te zien.
Zoals ik al schreef ben ik met de animatie-cursus begonnen. Hieronder een derde experimentje!
En verer: vriendinnenkoffie, een verrassend nieuw prentenboek - zomaar in de sale bij Stumpel, sneeuw (ja, op m'n kont gegleden tijdens het bezorgen van de post...) honderden spreeuwen in bijzondere formaties in de lucht, pret met de Oculus Rift, een fieststochtje in de winterzon, sneeuwklokjes die bloeien, een ontmoeting met de ouders van Evelien, en een prachtig boek dat ik uit las: 'De jongen en de zee' van Denis Thériault.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten