maandag 11 februari 2019

Daily drawing diary 2019 # week 6


Én de animatie die ik deze week maakte (voor het mooie moet je het eigenlijk even op volledige scherm kijken: klik eerst op het pijltje op de afbeelding hieronder, in het scherm dat dan verschijnt kan je rechtsonder op 'volledig scherm' klikken).

 

In de kunstbijlage van de krant zag ik de zwart-wit foto die ik, ondersteboven, als achtergrond heb gebruikt. Ik werd geïnspireerd door de wolk, waar natuurlijk regen uit kan vallen. Misschien maak ik er volgende week nog een met deze foto als achtergrond; achter die wolk kan natuurlijk ook een zon tevoorschijn komen...
Het geluid van de voetstappen deed ik door met m'n mond te klik-klakken (hoe zeg je dat in hemelsnaam, begrijp je wat ik bedoel?) en je hoort ook Pingu op de achtergrond nog fluiten... Ik ben wel blij met het resultaat! Heb je opgemerkt dat er op een gegeven moment in een stapeltje regendruppels links van Mollie ligt ;-) Ach ja, dat zijn van die beginners-dingetjes waar je dan niet op let!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten