vrijdag 3 april 2020

Mijn ode aan Karl de typist

klik op de afbeelding om naar de video te gaan


Vier jaar geleden las ik het boek 'De ongelooflijke zoektocht van Millie Bird' van Brooke Davis. Een ontzettend leuk, hilarisch, verdrietig en hoopvol boek. Millie Bird is een schatje, maar de personage die me  direct raakte was die van Karl de typist. Híj liet me niet meer los. 
Toen ik vorig jaar een cursus 'prentenboek maken' volgde, kwam Karl vrijwel direct in mijn gedachten. Mijn prentenboek zou een ode aan Karl de typist worden.
En nu is mijn boekje klaar. Ik heb de originele tekst van Brooke Davis uit het boek gebruikt. De meeste illustraties zijn foto's van kleine scene's die ik zelf maakte met uit papier en karton geknipte figuren. 

Je kunt mijn boekje bestellen. De prijs is € 7,95. Je krijgt er de enige-echte-Karl-boekenhanger bij! Binnen Hoorn kom ik 'm zelf bij je bezorgen, buiten Hoorn zijn de verzendkosten € 2,75. Stuur je me een berichtje als je er een wilt bestellen? Dan spring ik op en ga ik voor je aan de slag.

2 opmerkingen:

  1. Ik wil wel een boekje van je kopen.
    ik woon alleen in de weere vlak bij de Boet.
    Maar ben op maandagmiddag in Hoorn aan het werk.
    Kan ik het dan ook langs halen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lucette, wat leuk dat je een boekje van me wilt kopen. Natuurlijk kunnen we afspreken dat je het op komt halen. Stuur me even een mail op schramakarin@gmail.com, dan kunnen we iets afspreken. Is dat goed? Groet Karin

      Verwijderen