zaterdag 25 april 2020

Karl klaar voor Koningsdag 2020



Karl heeft z'n kroon vast opgezet! Klaar voor koningsdag 2020. Ik ben helemaal net zo'n grote koningsdag-vierder, maar juist nu het dit jaar níet kan, verlang ik er naar... Dus heb ik in ieder geval Karl maar een kroon gegeven, ik heb bij Local, een koffiezaakje in de stad, een worteltaart besteld én ik heb orangettes gemaakt. Naar het enige echte recept van Simone van Winkel Gloria. Ik hoop dat ik er nog een paar over hou tot maandag, want man, wat zijn ze lekker!

Speciaal voor koningsdag: als je deze week mijn boekje besteld krijg je de boekenhanger van Karl mét gouden kroontje erbij.
Je kunt 'm HIER bestellen, of klik op de afbeelding van het boekje boven aan in de kolom hiernaast -->

Bijna al mijn boekjes heb ik verkocht met een betaalverzoekje via online bankieren, maar van de week kwam Lucette 'm bij mij thuis ophalen en betalen. Kijk nou hoe leuk ze het geld in een doorzichtig envelopje heeft gedaan. Helemaal corona-proef, maar vooral ook erg leuk om zo'n gezellig envelopje te krijgen. Ik heb 'm nog een paar dagen op het randje in de keuken laten liggen voordat ik het in m'n portemonee deed, gewoon voor de gezelligheid!



2 opmerkingen:

  1. Hallo Karin, wat leuk dat ik in je verhaal voorbij kom.♥
    Ik heb genoten van je boekje, wat leuk gemaakt.
    Ik ga hem doorgeven aan een kennis , zodat zij er ook van kan genieten.
    Fijn weekend en een bijzondere koningsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Lucette, fijn te lezen dat je er van genoten hebt. En erg leuk dat je 'm weer door gaat geven! Fijne dag, groet Karin

    BeantwoordenVerwijderen