zaterdag 25 april 2020

Daily Drawing Diary # week 14, 15, 16

  


Ja! Mijn zwemseizoen is weer geopend! Op 10 april, precies 5 maanden nadat ik op 10 november voor het laatst gezwommen had. En ja, het is nog koud. Maar dat geeft niet. Het is zo fijn om (bijna) elke ochtend weer als eerste m'n badpak aan te trekken, een rondje te zwemmen, te douchen, m'n badpak aan de waslijn te hangen en dan verder te gaan met wat de dag brengt. De meermin in mij is weer helemaal in haar element. De eerste week zwom ik samen met m'n buren Alex, Sacco en A3, die de winter door gezwommen hebben. Maar het lekkerst zwem ik toch alleen. Met alle aandacht voor het moment, voor m'n lijf, m'n ademhaling, voor wat ik om me heen zie.
Ik prijs me gelukkig dat dit zwemmen, ondanks de corona-maatregelen, gewoon door kan gaan. Wat een vrijheid!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten