zaterdag 11 april 2020

Karl gaat op reis naar Australië!


Vandaag is Karl op reis gegaan naar Australië!  Ik maakte het boekje "Mijn ode aan Karl de typist" nadat ik het boek "De ongelooflijke zoektocht van Millie Bird" van de Australische schrijfster Brooke Davis had gelezen. Karl is één van de personages uit het boek en toen ik het boek voor de eerste keer las liep Karl regelrecht mijn hart binnen. 

Terwijl ik bezig was mijn boekje vorm te geven, bedacht ik al hoe leuk het zou zijn om het boekje aan Brooke Davis zelf te geven. Toen het klaar was kwam ik met haar in contact. Ze reageerde heel enthousiast op het feit dat Karl, aan de andere kant van de wereld, zijn eigen boek heeft gekregen. 

En zodoende is Karl dus vandaag aan de lange reis naar Australië begonnen! Het schijnt dat de postbezorging wereldwijd vertraging oploopt door de corona-crisis. Dus voor ik de envelop in de brievenbus deed heb ik 'm nog even extra moed ingesproken en 'm een veilige & voorspoedige reis gewenst...

2 opmerkingen: