maandag 24 juli 2017

art journal week 29


Joh, die ochtend-duik in de haven begint gewoon een nieuw zomer-ochtend-ritueel te worden. Ik vind het zó lekker. Ik ben helemaal over m'n schroom heen! Door dit nieuwe ochtend-ritueel besef ik me des te meer hoe heerlijk we hier toch wonen, zo direct aan het water.

De "office-warming-party" bij YIPP: dit is het bedrijf waar onze zoon werkt. Het bedrijf maakt prachtige interactieve toepassingen voor in musea en zit op een heerlijke plek in Amsterdam Noord. Aan zo'n heerlijk rafelrandje van de stad, waar vroegere industriepanden zijn ingenomen door creatieve bedrijfjes. Ik hou van die plekken. Dus toen we via de nieuwsbrief werden uitgenodigd om bij de party te zijn twijfelde ik geen moment. En Thomas gaf trots een rondleiding door de office en zijn werkplek. Van achter zijn bureau ziet ie de boten over het IJ varen. Als ik daar zat zou er van werken weinig meer terecht komen...



 

Fijn boek, "Big little lies" van Liane Moriarty. Ik las 'm in het Engels, maar hij is er ook in Nederlandse vertaling. Eerder dit jaar kon je op HBO de tv-serie er van zien. Die is in grove lijnen gebaseerd op het boek, alleen zijn er wat sensationele verhaallijnen bij verzonnen.
Eerder dit jaar las ik "Het geheim van mijn man" van dezelfde schrijfster, ook een heerlijk boek. Aanraders!

2 opmerkingen: