woensdag 30 december 2020

2020 in films

 

Een groot deel van het jaar was de Cinema gelukkig gewoon open. Tot half maart draaiden we op volle sterkte, sinds 1 juni mochten we nog maar 30% van het aantal stoelen vullen. Van de 52 weken waren we zeker weken helemaal gesloten. Niet gek dat het aantal films dat ik zag toch nog op 40 uitkomt! 

Ik zag 38 van de 40 films in Cinema Oostereiland, eentje in filmhuis Concordia in Enschede (Dark Waters) en eentje in de Vue-bioscoop in Hoorn (1917).

De tekeningetjes hierboven komen allemaal uit mijn Daily Drawing Diary en zijn ongeveer zo groot als een postzegel. Misschien zitten er een paar tussen waarvan je de titel kunt raden, maar voor al die andere volgen hier de namen (van links naar rechts, van boven naar beneden):

Jojo Rabbit - La Belle Epoque - Elvis, That's The Way It Is - Joker - 1917 - Marianne & Leonard, Words of Love - Honeyland - For Sama - Dark Waters - Little Women - Parasite - Mind my Mind - Les Miserables - De Beentjes van Sint Hildegard - Mijn Rembrandt - Proxima - Les Plus Belles Années d'un Vie - About Endlessness - Adam - The Piano - Un Homme et Une Femme - Hope Gap - Fire Will Come - Eté 85 - Öndög - Love Sarah - Corpus Christi - David Attenborough: A Life On Our Planet - Deux - The Nest - Buladó - I Am Greta - Farewell Paradise - Sweet Thing - The Singing Club - Idiot Prayer: Nick Cave Alone at Alexandra Palace - De Vogelwachter - Ammonite - A Christmas Gift From Bob - Kom Hier Dat Ik U Kus. 

Mijn top 5 van dit jaar: 

1. Adam 

Je kunt HIER de trailer bekijken.





2. Sweet Thing 

Je kunt HIER de trailer bekijken.



3. L'ete 85 

Je kunt HIER de trailer bekijken.


4. Corpus Christi 

Je kunt HIER de trailer bekijken.

5. The Piano 

Je kunt HIER de trailer bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten