maandag 4 januari 2021

daily drawing diary - 2020 in 38 seconden


Jawel, het leukste moment van het jaar: mijn daily drawing diary in een 38 seconden. Een heel jaar flitst in sneltreinvaart aan me voorbij. Ik kan het bijna niet bijhouden. Wat een tekeningetjes, bladzijden, kleuren, herinneringen, aha's en deja vu's. 

Heb je gezien dat Dodo ook meekijkt!? Er zijn heel wat bladzijden die een klein beetje beschadigd zijn omdat Dodo tijdens het tekenen óók meedoet en dan aan de bladzijde begint te knagen. 

Wat ik ook zo grappig vind: als je de hele tijd de rechter-bovenhoek van de linker bladzijde in het oog houdt, zie je een kleine modeshow van de kleren die ik dit jaar zoals droeg. Dit hou ik er ook in 2021 weer in.

Zo terugkijkend heb ik een favoriete bladzijde: die van week 46. De kleuren, de plantjes, het detail van m'n shirt, de opvliegende blauwe reiger...
De ene dag/week heb ik meer zin om te tekenen als de andere, en dat is vaak terug te zien. Of dan begin ik vol goeie moed op de linker bladzijde aan maandag-dinsdag-woensdag, en dan wil de rest van de week op de andere bladzijde maar niet zo lukken.

Hoe dan ook: mijn nieuwe agenda ligt klaar, net als m'n inktpennetje, m'n waterverf en m'n kleurpotloden. Kom maar op met dat nieuwe jaar!



.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten