donderdag 7 januari 2021

daily drawing diary 2020/2021 # week 53



Oude agenda. Nieuwe agenda. Altijd een lekker gevoel, zo'n heel nieuwe en lege agenda. Vol verwachting. Alles is mogelijk.
Zo ook onverwacht de nieuwjaarsduik. Ik had gezegd dat ik niet mee zou doen, alleen als supporter. Maar toen het op de ochtend van nieuwjaarsdag zulk prachtig weer was, begon ik naarmate de afgesproken tijd dichter bij kwam steeds meer te twijfelen. Ik voelde: als ik het niet doe krijg ik spijt. Een kwartier voor tijd ging ik naar boven, trok m'n badpak en m'n surfsokken aan, trainingsbroek en donsjasje erover. Buiten voelde het bijna warm aan in de zon, ondanks dat het maar een paar graden boven nul was. Het water was frrrris met 4,5 graden - maar niet zo koud als dat cijfer je zou doen denken. Tot halverweg paal B en weer terug. Bam! Nu is het nieuwe jaar echt begonnen! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten