donderdag 3 december 2020

daily drawing diary # week 47 en 48


Met december komt eindelijk de kou binnen. Hoewel het heerlijk was, die zachte dagen in november, is het ook best absurd en verontrustend.
Het zorgde er wel voor dat ik november de hele maand nog heb gezwommen. Maar zondag 29 november was dan toch echt de laatste keer van dit zwemseizoen. Het water was inmiddels afgekoeld tot 7,2 graden en mijn zwemzin raakte op. De rondjes werden te kort. Het was precies goed zo. Klaar. Natuurlijk mis ik het wel een beetje, Mijn ochtendritme moet een nieuw evenwicht vinden. En met het stoppen begint het fijne verlangen naar het voorjaar, als het water weer warm genoeg is voor een nieuwe start. 


Hierboven zie je het 'altaartje' dat ik maakte voor mijn vriendin Monique in Tilburg. Een kaarsje, een takje rozemarijn en een kaartje uit de set Gelukskaartjes die gemaakt zijn door mijn vriendin Saskia de Bruin. Zij maakte verschillende kaartensets en schrijft prachtige boeken. Kijk maar eens hier
Ik illustreerde het boek Mooie Moeiteloze Mindfulness voor haar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten