maandag 28 december 2020

kerstgroet!

 

Nou ja, een kerstgroet op 28 december... Ja, toch maar wel. Ik hoop dat je een leuke kerst hebt gehad dan maar. Hier zie je mijn originele jaren '70 aankleed-pop Magic Mary. Via Instagram heb ik intussen begrepen dat deze aankleedpop onder mijn leeftijdsgenoten aardig wat bekendheid heeft verworven. Ik vond het heerlijk om met haar te spelen. Ik heb gelukkig de originele doos mét haar hele garderobe nog. Dit rode jurkje komt daar ook uit. 

Mary (of Maria, in de kerstsfeer te blijven) viert haar eigen mini-kerstfeestje in een decor dat ik maakte van een kartonnen verpakking. Ik kreeg vandaag een afdruk van deze foto als kerstkaart opgestuurd van een penvriendin van me. En toen ik 'm zo geprint op de deurmat zag liggen, bedacht ik me dat het zo eigenlijk een hele grappige kerstkaart is. Daar ga ik volgende kerst misschien nog wel iets mee doen... Kan Magic Mary het land rondreizen op een kerstkaart, dat lijkt me nou erg leuk voor haar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten