dinsdag 12 maart 2019

Daily drawing diary week # 8, 9 en 10




Druk bezig met andere dingen en dan vergeten dit blog bij te houden... Tja, zo gaat dat. Drie weken bij elkaar dus.
 In week 8 had ik zo te zien niet meer zoveel zin om de films in te tekenen. Ik zat buiten, met m'n hoofd in de zon denk ik.

In week 9, op 25 februari weer gezwommen. Nu maart tot nu toe zo'n koude en natte en stormachtige maand is, ligt een volgende afspraak nog niet in het verschiet... Jammer!  Dinsdag 26 februari, was zowaar een bijna 's zomerse dag: goed voor een eerste bezoek aan Callantsoog dit jaar. Nee, niet gezwommen, alleen met m'n voeten in het water geweest.

Week 10: ik ben begonnen met de cursus Prentenboek Illustratie bij Myra Emmen Riedel. De eerste avond werkten we met ecoline. Ik maakte een tumultueuze eerste indruk: ik liet een flesje knalblauwe ecoline over m'n kleren, in m'n nek en op de vloer vallen...
Opmaat naar een nieuw koor-project: ik oktober zing ik mee in het Requiem van John Rutter. Een heel ander Requiem als die van Mozart afgelopen jaar. Deze is sprookjesachtig, bij het luisteren moet ik geregeld aan de Efteling en Sprookjeswonderland denken. Het komt denk ik door de harp die een belangrijke rol speelt in de begeleiding. Ik heb er ontzettend veel zin in, de repetities beginnen (pas, helaas) over twee maanden. Maar het tekstboek heb ik vast in huis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten