vrijdag 22 maart 2019

Daily drawing diary week # 11


Wat lijken die niewe wandelschoenen groot aan m'n voeten. Ik had altijd lage maar nu heb ik half hoge gekocht. Drie weken de tijd om ze in te lopen, dan ga ik naar Madeira. Gaat lukken, ze zitten als gegoten!

Pannenkoekentaart! Ik kwam op dat idee naar aanleiding van iemand die ik op Instagram volg: @silkeschmidt_artist. Zij heeft 2019 voor zichzelf uitgeroepen om elke dag iets te posten over de sterren/de maan/het heelal. Dat doet ze met hele leuke illustraties. Omdat 13 maart de verjaardag van Pluto was, en ze al eens eerder een planeet als pannenkoek had getekend, maakte ik ter ere van Pluto (en van Silke's leuke illustraties) een pannenkoekentaart.

En 3 zoete taarten. Ter ere van mijn verjaardag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten