maandag 12 juni 2017

art journal week 23


Mijn schoonzusje Trudy doet een yoga-teachers training en wij plukken daar de vruchten van: we zijn haar oefenmateriaal in gezellige en uitdagende yogalessen. Op tweede pinksterdag deden we een yoga-les met z'n vieren bij ons thuis, daarna een uitgebreide pinkster-lunch! 

Vrijdag was een dag met een gouden randje, mijn vriendin Lia trouwde met Jos! De dag begon met trommelgeroffel: een flinke onweersbui gevolgd door urenlange regenval. Maar alles kwam goed, tegen de tijd dat het trouwfeest begon was de zon doorgebroken en de temperatuur gestegen. De trouwceremonie was in het Huis Verloren. Samen met Sas en Irma zong ik een lied van Brigitte Kaandorp voor het bruidspaar, we dineerden in de tuin, mijn lievelingsvriendinnen waren er, er was een gepassioneerd verrassingsoptreden van bluesgitarist Ralf de Jongh, alle gasten werden op een bierviltje vastgelegd, we dansten en dronken, het was een heerlijk feest.

Zondag ging ik met Sas en Lia naar de musical The Bridges of Madison County in het Zonnehuis in Amsterdam. Een musical van één van mijn favoriete films!  En het was fantastisch. De musical is een zomerproject en dus maar kort te zien: tot 2 juli. Absoluut een aanrader, check de website voor tickets als je ook zo'n heerlijke middag/avond wilt meemaken! 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen