maandag 30 maart 2015

The imaginary world of Funny Girl # 3


Nou, een avontuur is het zeker! Vandaag alleen thuis en dan is Photoshop ineens een stuk ingewikkelder als wanneer Eva naast me zit om te helpen... Maar ik ben er uit, al was het recht met een hele circus-tour!

Funny Girl: 

"Ik heb altijd al trapezemeisje willen zijn. Het lijkt me zó romantisch om met het circus mee te reizen! Ik in mijn eigen pipo-wagen, die ik dan naast de  woonwagen van de stoere gewicht-heffer zou zetten. Santino heet ie en hij komt uit Italië. Ik ben stiekem tot over m'n oren verliefd op hem. Joh, je zou zijn spierballen moeten zijn rollen! In mijn fantasie doe ik de meest spectaculaire trapeze-act die er is en op het eind word ik dan natuurlijk opgevangen door mijn knappe gewicht-heffer...
Maar goed, toen ik deze stapel blauw-witte kopjes zag staan kon ik het niet laten. Het is dan wel geen trapeze, maar toch voelde ik me behoorlijk circusachtig toen ik er in klom. Het was nog flink spannend toen dat vierde kopje ineens schuin wegzakte! Je ziet het wel aan mijn geschrokken gezicht. Ik kon maar net mijn evenwicht bewaren..."


Nou, mooi toch. Funny Girl blij dat ik haar haar fantasietje liet uitleven, en ik blij dat ik er een beetje uitkwam met dat Photoshop. Dit waren de losse afbeeldingen die ik gebruikte: 
 


Die afbeelding met de kopjes stond in een Margriet. Ik hou van blauw. Tot nu toe heb ik Funny Girl altijd getekend met een rood accentje in haar kleding. Ik weet niet of het juist leuk is om dat zo te houden, als een echt Funny Girl-eigenschap, of dat ik haar in deze tekening bijvoorbeeld juist iets blauws aan had moeten geven. Hoe dan ook, dat schijn je dus met Photoshop dan ook weer heel makkelijk te kunnen aanpassen, alleen weet ik nog niet hoe...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten