dinsdag 27 februari 2018

Mollie-on-ice

Mollie is zó blij met dit winterweer! De emmer water achter mijn huis is bevroren en Mollie maakt er dankbaar gebruik van als haar privé-ijsbaantje! 
Overdag schaatst ze rustig in haar eentje op de muziek van Claude Debussy.
's Avonds komen vrienden langs, er wordt een Koek & Zopie-kraam opgezet en de muziek wordt aangepast. En Mollie? Die schaatst lekker verder. Volgens mij galmt ze lekker mee met André Hazes! 

Klik op de afbeelding om het filmpje te starten

https://vimeo.com/257778105
Klik op de afbeelding om het filmpje te starten

Het was heel leuk om deze filmpjes te maken. Ik had eerst alleen het filmpje overdag gemaakt. Toen reageerde Frederique: Leuk! Vanavond met Koek & Zopie! Zo kwam ik op het idee om 's avonds nog een filmpje te maken mét Koek & Zopie er bij.
Je had ons moeten zien: ik zittende op de grond om te filmen, Henk daarboven om Mollie over het ijs te laten dansen, Eva er naast met de muziek en de 'volgspot' zodat Mollie in het licht zou schaatsen. Doordat het licht alleen van boven scheen, zag je Mollie bijna niet, ze moest echt bijgelicht worden. 

Hieronder nog wat foto's van het maak-proces:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten