dinsdag 9 januari 2018

daily-drawing-diary # week 1


Op nieuwjaarsdag een voorschot genomen op een goed zwemjaar met een k-k-k-koude duik in de haven.
Brrrrr, meteen maar besloten om het begin van het zwemseizoen nog een paar maanden uit te stellen!
De eerste volle maan van 2018 nam westerstorm met zich mee. Weet je dat we in het komende jaar zowel in januari als in maart twéé volle manen hebben. Februari daarentegen heeft géén volle maan. Best bijzonder!!


Ik heb weer een mini-agenda van de HEMA gekocht. De afmeting van de agenda is 8,5 bij 12 centimeter.
De afmeting van de dagen is 3,5 bij 8 centimeter. De tekeningetjes zijn echt mini-tekeningetjes dus... 


.

2 opmerkingen:

  1. Tineke van Rijswijk10 januari 2018 om 15:01

    Ik heb het afgelopen jaar zo van je dagboek tekeningetjes genoten! Geeft me inspiratie om er zelf ook mee te beginnen. Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh, dit vind ik zó leuk om te horen Tineke! Dank je wel! Ik hoop dat jij er net zo veel plezier aan gaat beleven als ik!

    BeantwoordenVerwijderen