vrijdag 5 mei 2017

art journal week 17


Zo'n leuke film gezien: Hotel de grote L. Ik had vorig jaar al het gelijknamige boek van Sjoerd Kuyper gelezen. Tijdens het lezen vorm je je een beeld van het verhaal in je hoofd. Ik weet niet meer precies hoe ik het hotel gedacht had, maar toen ik het hotel in de film zag herkende ik direct: JA! Dat is precies het hotel!! Zo fijn, met Abbey Hoes en Frank Lammers en een mooie hoofdrol voor Julian Ras. Hier kun je de trailer bekijken! 

En een prachtig nieuw boek: "Oomen stroomt over" van Francine Oomen. Een heel inspirerend en herkenbaar boek over de overgang. Geen theoretisch boek, maar een prachtig visueel avontuur over hoe het is om in de overgang te zijn. Op de website van Francine kun je stukjes van het boek  bekijken! 

Ik volg 7 proeflessen bij een nieuwe yoga-studio in Hoorn. Op een prachtige locatie in het oudste deel van de stad. Na de zomer stap ik ik over naar deze fijne studio! 

En in het weekend ging ik op bezoek bij Lou Niestadt, bij haar prachtige woonplek aan de Vinkeveense Plassen. Ik maakte een "Ode aan de Wild & Free Society" voor haar. Benieuwd hoe dat eruit ziet? Ik heb er een klein filmpje van gemaakt, kijk maar: 

klik op de afbeelding om de video te starten

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen