zondag 5 februari 2017

art journal week 5


Drie mooie films gezien deze week. Demain tout commence met Omar Sy in de hoofdrol. Het dramatische verhaal van Manchester by the Sea. En de film Jackie. Als je de poster van Jackie ziet, verwacht je een glamorous succesfilm over haar leven. Niets is minder waar. Deze film van de Chileense regisseur Pablo Larrain vertelt het verhaal van de dagen tussen de moord en de begrafenis van haar man John F. Kennedy. Ik kwam zwaar onder de indruk de zaal uit! De film is vanaf 16 februari in NL te zien.

Zwolle is leuk als altijd. Gezellige stad, een van de mooiste boekwinkels van het land én Museum De Fundatie. We gingen niet speciaal voor één van de kunstenaars naar Zwolle, de Fundatie is altijd een mooie plek om een tijdje rond te lopen.  
Werner Tübke

Joseph Klibansky


1 opmerking:

  1. Leuk om je "week" weer te zien en inspiratie op te doen.
    Ben ook beetje aan het tekenen geslagen maar het valt niet mee. Wat wel leuk is is dat ik mijn buurmeisje van 7 geinspireerd heb en ik vind nu iedere keer briefjes en tekeningen in de stijl van mijn agenda.
    Demain heb ik verleden week gezien en erg genoten. Jackie staat op de lijst en naar de borstendokter was ik ook.
    Zwolle is te ver weg maar binnenkort musea in Amsterdam. fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen