maandag 23 januari 2017

art journal week 3


Een winterse week, dat was het. Met prachtige winter-wandelingen. Of wanderingen moet ik het nu misschien noemen. Maandag kocht ik het boekje van Keri Smith 'The wander society'. En ik merk dat ik een andere mindset heb tijdens mijn wandelingen sinds ik er in ben begonnen.
Woensdag tijdens het wandelen werd ik verrast door een ijsvogel. Niet ergens op een stil smal paadje in het park (waarvan ik weet dat er wel vaker ijsvogels gespot worden), maar gewoon in de drukte tussen de boten. Ik kon 'm een heel tijdje volgen toen ie wegvloog, met z'n felblauwe kleur tussen de grijs/witte bomen.

Donderdag met m'n lief naar Kranenburgh geweest. We reden door een winterwonderland naar Bergen toe, en het museum was als altijd prachtig.
 
 
 
 

Over het krakende ijs op vrijdag schreef ik eerder al hier

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen