woensdag 11 november 2020

une hémisphere dans une chevelure

Ik vond 'm terug achter de verwarming, deze collage. Ik heb er geen jaartal op gezet, maar ik denk dat het zeker 10 jaar geleden is dat ik 'm maakte. Het begon met het stuk tekst van Charles Baudelaire. Zo beeldend, daar moest ik iets bij maken. Ik weet nog dat ik toen net een nieuwe witte gelpen had, die ik hier voor het eerst gebruikte.
De hele collage paste niet op mijn scanner. Aan de bovenkant is gaat de tekening nog iets verder. Ik vind 'm nog steeds prachtig. Zowel de tekst als de collage. 


2 opmerkingen:

  1. Nog steeds onder de indruk van beiden, dank je wel! Jouw huis bewaart schatten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Anoniem, dank je wel. Ik bewaar jouw zin als een eervol compliment, "jouw huis bewaart schatten"....

      Verwijderen