zaterdag 9 januari 2016

Raar begin


Ik weet niet wat het is dit jaar. Anders vind ik in de dagen na 1 januari altijd heerlijk om alle kerstspullen weer op te ruimen. En nu? Ik kan er geen afscheid van nemen. Raar begin van het jaar zo. Dat belooft wat!

Ik heb vandaag de kerstboom leeggehaald, met het idee om 'm vanmiddag naar de kerstboomverbranding in het park te brengen. Maar toen ik 'm in de tuin zette vond ik het zo zonde om 'm al weg te doen. Dus ik laat ik 'm nog een tijdje in de tuin staan. Op de een of andere manier vind ik dat ook een soort eerbetoon aan de boom. Ehm, ja. Want potverdomme, wat was het een mooie boom dit jaar. En hij ziet er nog steeds zo mooi uit, ook zonder versiering en lichtjes er in. 



En dan de lichtjes... die kan ik zomaar ook niet in de doos krijgen. Ik laat ze nog een tijdje beneden, in de boekenkast! Mmmm heerlijk! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten